Luottamusta on monenlaista. Mun on ollut aina vaikea luottaa ihmisiin, koska ystävyyssuhteissa ja parisuhteissa se luottamus on aina poikkeuksetta rikottu. Luottamaan voi kuitenkin oppia, kun tulee se oikea, luottamuksen arvoinen ihminen vastaan.

Luottaa voi monissa asioissa ja se, että ei jossain yhdessä asiassa täysin luota, ei tarkoita sitä etteikö se toinen olisi luottamuksen arvoinen. Mulla on nyt ensimmäistä kertaa ihminen elämässäni johonka luotan niin monessa asiassa, etten edes oo ääneen sitä pystynyt ilmaisemaan.

Luotan hänelle kaikki salaisuuteni, on asioita joita vain hän tietää. Hän tietää haaveeni, pelkoni ja ne ikävät asiat mitä on tapahtunut. Luotan siihen, että mitä tahansa kerron hän ei hylkää eikä käännä niitä asioita mua vastaan.

Hänen käsiin luottaisin henkeni. Ja mikä tärkeintä hänen käsiinsä luottaisin mun rakkaimman pikku koirani hengen. Harva pystyy edes ymmärtämään kuinka tärkeä koirani mulle on. Tuskin hänkään ymmärtää kuinka suurta luottamusta on, että anna hänen viedä koiraani vaikka lenkille.

Luotan siihen että hän kuuntelee. Luotan siihen että jos mulle sattuis jotain, hän ei hylkäisi vaan olisi mun tukena kokoajan. On niin monta asiaa mihin luotan ja teen töitä sen eteen että luotan kaikessa.

Hän on ensimmäinen ihminen jonka eteen haluan tehdä kaikkeni ja haluan tehdä töitä sen eteen, että luottamus kasvaa myös uskollisuus asioissa. Hän tekee mut niin onnelliseksi pelkällä olemassaolollaan, että haluan tehdä kaikkeni, jotta olisin mahdllisimman iso tuki ja turva. En välttämättä osaa aina sanoilla sanoa, kuinka paljon hän mulle merkitsee. Tekisin mitä tahansa hönen puolesta koska vihdoin olen löytänyt sen siulunkumppanin.

Ja mikä parasta, olen vihdoin löytänyt parhaan kaverin <3